منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

درباره بلاگ
منتقم

**الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم**اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ**

آخرین نظرات
۱۷ تیر ۹۰ ، ۱۵:۱۱

مناظره خدا با بنده

 

خدایا دریاب مرا

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد...شاید توبه کرد...

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۱۷
لام میم

نظرات  (۹)

۱۷ تیر ۹۰ ، ۱۶:۱۳ یوم الفرج
سلام علیکم.ممنون از عنایتتان
سهم شما در ختم دست جمعی حزب 108قرآن کریم (از آیه 75 واقعه تا پایان سوره حدید) در شب و روز میلاد امام زمان(عج) می باشد.قبول حق.یاعلی
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا امام خامنه ای ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ



و سلام نامی از نام های خداست ...
پیشاپیش نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) و 24 تیر ماه ولادت امام خامنه ای رو بهتون تبریک عرض می نمایم .
بسیار زیبا بود . ممنون
وبلاگتون زیبا بود و مطالبش مفید
موفق باشین
التماس دعا
یا علی
این وجه الله الذی الله یتوجه الاولیا
نمی دانم چرا فکرمیکنم توهم دریک جمعه بارانی خواهی آمد جمعه ای که پرهیاهوترین جمعه خواهد بودوبازارهای عشق بازی
بارزترین تعطیلی شان راخواهدداشت.

یابن الحسن (عج)::::
توآخرین گل یاسی که نظرباران است
از شمیم عطراولین غنچه ای که در صبح بهار می شکفد تو را
می بویم!!!!وهرزمان که قاصدی از آسمان لبخندمی زند صدایت را

ای که یک گوشه نگاهت غم عالم ببرد
حیف باشدکه تو باشی ومرا غم ببرد

سلام بزرگوار ...

عید بر شما مبارک ...

یا علی
به ســـــــــــــــــــــــلام دوستای بی معرفت من.. چطورین؟
چه عجب من این وب شما رو به روز شده دیدم...
قشنگ بود..
بچه ها یه ادرس میدم بهتون که یه سری قالب مذهبی قشنگ و حتی غیر مذهبی هم داره ...جون من این قالب رو عوض کنین که اصلن لود نمیشه و کل مطالب رو به باد میده.. حیف مطلباتونا..
http://www.blogskin.ir/
شاد باشید و در پناه خدا
و سلام نامی از نام های خداست ...
سلام ؛
به روزم با " الهی و ربی من لی غیرک ... "
منتظر حضور گرمتان هستم .
موفق باشین
التماس دعای مخصوص
یا علی
سلام...خیلی قشنگ بود خیلی...اتفاقی این وبلاگ رو پیدا کردم...
مطلبتون خیلی قشنگ بود...خیلی عوض شدم...راجع به نماز فکرم تغییر کرد...
خلاصه ی کلام این ک فوق العاده در من اثر کرد...قلبم با خوندن این متن داره تند تند میزنه...
شاد باشید
ب امید اینکه بازم از این مطالب بزارید ب وبتون سر میزنم
با حلول ماه رمضان ، شیرینی سحرهای مناجات رنگ میگیرد و محبّت و قرب در دلهای خشکیده بشر جوانه میزند.

ماه رمضان، ماه رهایی از فرش و پیوند با عرش است که میتوان در فضای ملکوتی آن تکثیر شد و به " نورعلی نور " رسید.

رمضان ، فصل وصال عاشق به معشوق است.

در فصل نورانی رمضان میشود به کانون روشنی از نور رسید و در لابه لای گلهای توحید و در خانه همیشه روشن خورشید ، خداوند را بیش از پیش احساس کرد.

کتاب رمضان ، دستاورد نقره ای روح انسان است که در پرتو تلاش و مجاهدت های نفس از سحر های " ابو حمزه " تا شبهای " افتتاح " سپیده باران میشویم.

حلول ماه رمضان که تجلی گاه شکفتن غنچه های قرآن در باغ دلهاست ،

بر شـــــــــما مبــــــــــــــارک
از پشت نخلستان‏های کهن، می شنومت؛ نجوای جاری‏ات را بر زبان چاه، های های گریه‏ های شبانه‏ ات را در گوش بادهای سرگردان، سکوت ناگزیرت را از لایه‏ های عمیق تاریخ می‏ شنوم.

مثل ابری فشرده بر سجاده‏ های نیایش خویش تکه تکه می‏ شوی؛ باران شدیدتر می‏شود.

دستت به طاقچه‏ های آسمان می‏رسد؛ اما هیچ دستی به یاری‏ ات نه ...!

کوفه، خواب مظلومیتت را می‏بیند، هیولای ظلمت بر گرده خاک چنگ انداخته است.

کجایی تا ذوالفقارت، شب‏ های بی‏ فانوس خاک را بشکافد؟

امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمارا هم دعا کنید...

یا علی
سلام دوستان خسته نباشید
دیر اومدم ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی