منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

درباره بلاگ
منتقم

**الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم**اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ**

آخرین نظرات
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۹

چـــــادر


چادر، یک تکه پارچه نیست؛

چادر، انتخاب خداست برای زن؛و انتخاب زن برای خدا ...!
چادر یعنی دینداری. چادر یعنی حیا. چادر یعنی سادگی.

چادر یعنی پوشش.

چادر یعنی “چادر”.


نماد یک خانم چادری، خانمی است متدین، دیندار و با حیا


اُمّل بودن این است که قدر گوهری مثل چادر را ندانی

ندانی که چادر عامل سرفرازی توست

ندانی که اگر چادر بر سرگذاشتی باید محکمتر از قبل با نامحرم برخورد کنی

ندانی که چادر را برای چه برسر گذاشته ای


آری، چادر تاج بندگی ما و نمادی از دینداری ماست. اینها شعار نیست

اینها حقیقت چادر در ذهن چادریهای واقعی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۶
لام میم

نظرات  (۱۵)

سلام.
ای به چشم.
هم دعوت نامه رو بفرست و هم توضیح بدید باید چی کار کنم؟
مطالب تولیدی درج کنم با مطالب از منابع و وبلاگ و سایت های مختلف؟
هر چند وقت یک بار باید مطلب بزنم؟

همه چیزو بهم بگید...ممنون.التماس دعا.یاعلی
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۸ سرباز سید علی
اللهم صل علی محمد و آلم محمد و عجل فرجهم

جوانی ملبس به رزم جامه و مزین به پیشانی بند جهاد فی سبیل الله...
به فدای لب عطشان حسین ابن علی و علی اصغرش...
آنان ناچار بودند در شیرین ترین لحظات عمر خود، شورانگیزترین نعمت های خدا را ، رها کرده و به زیر باران آتش بروند...
اما بزرگترین امتحان که این یکه سوارانِ شرف دادند چه بود؟؟؟؟

سلام بزرگوار
اینک ماییم و دوکوهه بین کربلا و ظهور...
خدا کند در این دو کوهه شرمنده شهدا نشویم...
باعلی...یاعلی.......التماس دعا
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۴ خسرو زارعی
خدایا
عجب از آدمی، که نشانه‌ هایت را می‌بیند و انکارت می‌کند
و عجب از تو که انکارش را میبینی و مهربانی میکنی . . .
راستی امروز اصلا فرصت نشد برم ...
در گیر قالب بودم.
انشاالله از فردا و پس فردا می رم سراغش.مطمئنم کلی سوال برام پیش میاد...تلفنی یا با اس مزاحم میشم.
یاعلی

با سلام از مطلب شما در سایت گیل بانو استفاده شد.به امید توفیقات بیشتر از حق تعالی.

پاسخ:
ان شالله
بسم رب المهدی
سلام علیکم با عکس های 22 بهمن و مسابقات پیامبر مهربانی بروزیم منتظر بازید و نکته نظرات شما هستیم...
یا علی (ع)
ای غصه هایت قاتلم هرشب دعایت میکنم

داغت نبینم جان من جان را فدایت می کنم

باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدند این سران

گفتی که من فعلا فقط دارم نصیحت میکنم

الهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۱۹ ذی القربی/شمسیان
سلام.وفات حضرت معصومه(س)رو تسلیت میگم.با مطلبی از عیادت امام خامنه ای در خدمتم.
راستی سامانه پیامکی یوم الفرج راه اندازی شد...
در صورت تمایل خوشحال می شیم عضو بشید.

برای عضوت در منوی سایر امکانات رجوع کنید.یاعلی
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۱۷ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب حاکم، وکیل و امین مردم به روزم
منتظر نظرات شما عزیز می باشم
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۴۰ خسرو زارعی
می ترسم که روی سنگ قبرم بنویسند:
" او جمال یوسف زهرا ندید و رفت "
اللهم عجل لولیک الفرج بالحق حضرت فاطمه (سلام الله علیها )
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام؛

پا برهنه راه رفتن راحتتر از پوشیدن کفش است. اما تیغ به پایت میرود...

هر چیزی نیاز به پوششی برای مصونیت دارد.

یا علی.
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۲۰ بهانه بودن
وقتی تو در من جوانه میزنی هنگامه ای در من اوج میگیرد...
وجودم به التهابی سنگین می تپد...
حضورت در رگهای تنم می جوشد
میخواهم فریادت بزنم ...بخوانمت...
با رساترین صدا ترانه ات کنم
با شیواترین واژه توصیفت کنم...
میخواهم با بلندترین طنین فریاد کنم درونم را بی تو... اما...
اما چگونه بسرایمت که در بند قافیه های زمان اسیرم...
چگونه بخوانمت با این صدای نارس و بغض به گلو نشسته و اشک به گونه لغزیده - که اشک شوق است یا درد نمیدانم...-
کمی زودتر بیا تا برای شانه هایت بگریم بی کسی هایم را...

کمی زودتر بیا...


سلام


موفق باشید
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۲۹ مدیر مجله جادوی کلمات
سلام

شما به مجله جادوی کلمات دعوت شدید

بفرمائید

شادزی*+
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۲۶ سرباز گمنام
باسلام تبریک بخاطر وبلاگ خوبتون از وبلاگ ما هم دیدن فرمایید ودر صوررت خوب بودن اقدام به لینک فرمایید..موفق باشید..یاعلی.. وبلاگ:سربازان گمنام امام زمان گیلانغرب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی