منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

منتقم

آخرین امید، ای پناه شیعیان، العجل امام عشق، بیا صاحب الزمان عج

درباره بلاگ
منتقم

**الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم**اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ**

آخرین نظرات
۲۸ ارديبهشت ۸۸ ، ۱۱:۴۷

من رای می دهم

من رای می دهم

                      پس من هستم

                     من هستم تا ایران باشد

سلام دوستان عزیز

در آستانه انتخابات می خواستم خیلی خودمونی صحبت کنم

بگم نه به عنوان نصیحت به عنوان یک ایرانی

که من و تو با هم با انتخاب درست و از روی شناخت فردی را برگزینیم که شایستگی ریاست جمهوری داشته باشه...

رای من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۲/۲۸
لام میم

نظرات  (۱)

سلام دوست گرامی.. وبلاگ زیبایی دارین . خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدین و یه یادگاری گذاشتین .. اگه دوست دارین بگین شما رو با نامی که دوست دارین لینک کنم . اگه دوست داشتین شما هم منو با نام "حامیان احمدی نژاد" لینک کنید.. موفق باشین .. یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی